tisdag 12 april 2011

Världens godaste choklad muffins!

Var lite uttråkad igår när jag kom hem efter skolan. Då alla mina pysselsaker nu är i nya lägenheten och jag definitivt hade somnat om jag inte hittade på något så blev det muffinsbak! Sanningen är att jag faktiskt sällan äter något av det jag bakar, det roliga är själva bakningen (och nu, att få lägga upp de fina bilderna här, haha). Oftast skickar jag med det till pojkvännens kontor och annars så slängs det typ. Jag är ju egentligen inte så förtjust i muffins... haha!
Men dessa som jag bakade igår... oj oj oj! Världens godaste! Har jobbat hela dagen och bara lääääängtat efter att få sluta bara för att jag ska få komma hem och äta dessa ljuvliga gudomliga muffins! Det är helt vanliga choklad muffins egentligen, men dessa blir så där lagom sega och nästan lite krispiga längst upp. De är absolut inte kladdiga och smular inte utan de är heeeelt perfekta! Jag har blivit beroende, måste nog baka en sats till nu direkt bara för att de är så goda... =P

Inga kommentarer: