fredag 15 april 2011

TirolerAbend vs Filmkväll

Pojken är ikväll i Lund på en så kallad "tyroler abend" (uttala gärna med dina absolut sämsta tyska-österikiskt-svensk-sweiziska-dialekt... får du in lite tyska också så go for it!). Exakt vad det innebär är lite oklart men jag tänker mig något sånt här typ...


Glad tös som bjussar laget runt....
Notera mannen i mustach som försöker gömma sig bakom stången i mitten...
Man eller kvinna?

Så eftersom vi tjejer inte vart bjudna så hooka vi godis, chips, dipp, film, BB och fiskgratäng. Så jäklans bra! Fiskgratäng är typ det bästa, findus citron dill! tummen upp delux!
Jag hoppas grabbarna har trevligt och det tror jag också att de har. Öl+bara grabbar+tyroler=full pojkvän (ekvation, har jag lärt mig idag!).
Nä, imorgon väntar målaren och matten, gonatt vänner!

Inga kommentarer: