torsdag 14 april 2011

Matte-torsdag!

Vad jag lärt mig idag!


Äntligen, solen är tillbaka! Härligt med lite värme och ljus, man blir så mycket gladare och allt känns bara så mycket enklare. Dagen har spenderats i skolan med grupparbete och mattelektion. Nu börjar det bli svårare, så skrattar bäst som skrattar sist! Hängde nog med hyfsat fast jag vet inte om jag verkligen fattade allt som jag tror att jag fattat, var roligt iaf!
Sen hämtade jag pojken på jobbet och vi gick hem i solen och pratade matte, haha! Köpte med oss sallad från sallads and smoothies, såååå gotta jag dör! gick upp i nya lägenheten och satte oss i solen på balkongen och åt, mysigt så det förslår! Sen målade Jesper taket och jag fortsatte med matten... gaaaanska trött i huvudet nu!
Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med en muffins och se hur det går för vännerna i BB-huset!
btw, tack för en givande BB-diskussion i skolan idag, äntligen har jag full koll på läget med Peter, Sara och Martin! ;)

Inga kommentarer: