måndag 25 april 2011

Påsktårta...

I lördags vart vi bjudna till mina kära föräldrar för att fira påsk. Till detta krävdes det ju så klart en tårta! Blev en choklad/banan-tårta i form av ett ägg som håller på att kläckas. Tyckte det var lite roligare, hihi! Den blev mycket uppskattad så jag är hel nöjd. Dessutom var den otroligt rolig att göra, skrattade gott för mig själv flera gånger när jag satte ihop den... =)



Nu är det dock evigheters evigheter tills nästa tårt tillfälle... =(
Så vad sägs om en lite tävling!? Den som kommer på ett bra tårt-tillfälle vinner en tårta....? haha... ;)

2 kommentarer:

Cassandra sa...

Valborg ;) Shit vad duktig du är Elin! Säker på att lärarutbildningen är rätt för dig?! :)

Michelle sa...

Hej! Jag skulle gärna vilja göra denna tårtan för den var både fin och rolig! :D hade du haft möjlighet att maila mig steg för steg hur du gjort den, hade jag varit super tacksam! min mail är Michelle.olsson@malmo.com

Tack på förhand! // Michelle