fredag 8 april 2011

Sveriges största blogg (snart)...

Så har vi äntligen fått nycklarna till vår nya fina lägenhet som nu ärven är flyttstädad! Lycka!
Tog med kisarna så de skulle få inspektera lägenheten lite och de godkände den. Speciellt balkongen som har fönster hela vägen ner till golvet på två ställen så att även små kisar kan ha full koll på fågellivet i träden nedanför.
I övrigt tycker jag det är förbaskat trevligt att jag nu fått i 2 kommentarer och 2 som följer bloggen här! Watch out Kissi! Mohahaha... snart ifatt henne!
Blev inte mycket till inlägg idag tyvärr... Planen var att jag skulle lägga upp en snitsig bild på de ljuvliga kakorna jag bakade igår för att jag va sur på att lägenheten inte var städad. tyvärr har det inte funnits tid till det idag så får lämna det till morgondagen.
Ska ju även göra en tårta i helgen nu så förhoppningsvis så kommer bak uppdateringarna igång nu på riktigt!
Nu ska jag försöka hitta kvällens BB avsnitt på nätet då jag råkade missa det nyss... förbaskat synd!

Inga kommentarer: