måndag 11 april 2011

Optimist javisst!

Tänk att bloggen bara funnits i 11 dagar och redan har över 100 personer varit inne här! Dessutom har jag haft besökare från Nord Amerika och Finland... det är lite roligt ändå! Tror dock inte de förstår så mycket av det trams jag skriver men iaf! Lite roligt att se att världskartan är lite små grön på fler ställen än Sverige ju!
(Uppdate: Kollade lite noggrannare på statistiken nu och sen jag började blogga här har jag haft besök från Sverige (dah!), Finland, Singapore, USA, Hongkong, Danmark och storbritanien... det ni!)
Har nu kollat ikapp Big Brother, haha! Har ju missat både fredag och söndag, håller inte! Hade iofs inte hänt så mycket kul så passade på att baka lite muffins under tiden... =)
Har tagit fin fina bilder på dem med så de kanske kommer upp här ikväll eller en annan dag! Har lite bilder på lager nu som bara väntar på att få komma upp här men känns lite tjatigt att bara trycka upp massa kakor i huvudet på er, haha!

Såg förresten att de i caféterian på Orkanen (där jag går i skolan) börjat sälja macarons! det tycker jag är jäkligt skojj! Nu kan du få en pappmugg med illa kokt kaffe och en fin fin macaron till! ;) Så bredvid delicatos kokosboll och bananaskids ligger det nu ett parr pytte små macarons, haha! Måste prova att göra egna sånna snart, så grymt nyfiken på dem! De är ju hur söta som hellst (både att titta på och äta...). Måste bara fixa en mandelkvarn...





Inga kommentarer: