onsdag 13 april 2011

Frossa...

Haha, igår kunde jag bara inte låta bli! Var så trött och hungrig när jag kom hem efter jobbet att det fick bli muffin... Sen kom pojkvännen med BK-mat... Hur bra blev det?!?!?! Nä, nu får det bli ordning! Så idag ska vi försöka äta något nyttigare! Vet dock inte vad, orkar inte laga mat. Är minst lika trött idag som igår, troligen tröttare... Ska nog sova en stund strax...
men först ska jag visa de gudomliga kakorna!



Bakade dem för ungefär en vecka sen nu men har inte haft tid att skriva om dem. Dessa är Pojkens absoluta favorit kakor. De är lite krispiga i kanterna och lite segare i mitten samt fyllda till bristningsgränsen med mjölkchoklad pluppar! Är själv inte helt över förtjust i dem men pojken fick med dem till kontoret där omdömmet blev "GUDOMLIGA!!!", good enough... ;)
Så roligt att skicka med kakor och muffins dit för de blir så glada! Fast de är ganska ärliga, allting jämförs. Kakan som jag skrev om i första inlägget men som det aldrig kom någon bild på fick omdömmet "god... kunde vart godare...". Men, jag hänger inte läpp! Jag utvecklas och gör om, gör rätt! =)

Inga kommentarer: