torsdag 7 april 2011

Flyttstädning och duvor...

Jag och sambon fick nycklarna till nya lägenheten idag, tjohoo!!!
Tyvärr var den inte flyttstädad alls... min besvikelse är enorm! Jag hade sett framemot detta så sjukt mycket. Vi skulle dit ikväll och kolla över vad som behövs göras innan vi flyttar in och vad som ska göras sen osv... så kommer vi dit och där ser hemskt ut! Ska jag baka mina muffins i denna nu istället...?




Förövrigt så bor det två små duvungar på toaletten. Där finns ett litet fönster i duschen som är lite infällt i fasaden eller hur man ska förklara det... Där bor de iaf. Mellan fasaden och fönstret. Där är skit äckligt med fågelbajs över hela fönstret så det går inte att se ut. Men vad händer med ungarna om vi städar där? De kommer ju inte vilja bokvar då och betyder det att de dör då? Mamman kommer ju inte komma tillbaka... De är ganska stora men jag vet inte om de fortfarande är beroende av sin mamma... ÅH! WHAT TO DO????

Inga kommentarer: