onsdag 20 april 2011

Hembakat

Tänkte bara passa på att tipsa om typ världens (kanske tidernas) bästa tidning!
Har precis börjat att prenumerera på den så har bara fått tre nummer men jag är helt kär! Det är typ månadens höjdpunkt när den kommer, sitter och lusläser och bläddrar i timmar och planerar in när jag kan ha en ursäkt att baka det ena eller andra eller om det helt enkelt inte går att vänta och måste bakas direkt! Idag kom det ett nytt nummer fyllt med spännande kakor och bakverk, spännande! Önskar att jag hade haft tid och ork att baka idag men tyvär har jag börjat bli lite förkyld och haft för mycket att göra i lägenheterna så det har inte gått. MEN! Imorgon har jag inget speciellt planerat och dessutom kommer lönen då... hihihi! ;) Sen är det ju påskmiddagar både på fredag och lördag, då måste man ju ha med minst en kaka på varje va? common de

Inga kommentarer: