torsdag 28 april 2011

Här ska tipsas!

Idag satt jag i vanlig ordning och googlade lite för att få lite skojjsig bakinspiration och var trillade jag in då om in på en sjukt spännande bakblogg! Jag älskar att baka och läsa bloggar, hur kulsom helst ju och nu har jag insett att det finns folk som tycker det är kul att bara läsa om roliga små bakäventyr (asså, ni typ..haha!). Så här ska det tipsas.
Jag trillade in på bloggen då jag leta inspiration till en vår-tårta och läste igenom säkert 3-4 sidor innan jag fattade att det var en kille som skrev den. Dah! där han skriver han om sig själv hela tiden.... =S Iibland är jag dummare än vad jag ger mig själv cred för...
Killen är iaf grym på att baka! Vissa grejjer är ju helt AMAZING!!! Min nya idol med lätthet!

Så tänkte jag precis lägga in en länk här och gick då till hans första sida och insåg att jag precis suttit och läst min älskade hembakat tidning och beundrat hans recept där med... spooky!
Här är länken iaf: http://bakemyday.se/ <--- gå in och frestas!!!



Inga kommentarer: