fredag 1 april 2011

Första inlägget...

Hejsan Hejsan!
Fick precis ett sms från en god vän:

"Elin min vän! kom över
någons bakblogg och
kom och tänka på dig!
du borde starta en! du
som är så grymt duktig
på att baka! jag hade iaf
varit en trogen läsare,
varje dag! kramar"

Värmde lite i hjärtat att någon faktiskt uppskattar mina envisa facebook uppdateringar varenda gång jag bakat ihop något (för det är iaf så jag tolkar det...haha!).
Nå väl, blev lite varm i hjärtat när jag fick det. tänkte först att det skulle stanna där då jag tidigare startat en si så där två tusen bloggar som bara dör ut eftersom jag är så ointressant... ;)
Men eftersom jag just vid tillfället hade en liten kaka i ugnen så tänkte jag "varför inte?"...
Så Kim, this one's for you! (och lite för er andra som kanske en vacker dag också hittar hit....)

Inga kommentarer: