onsdag 20 april 2011

Glad Påsk!

Helt otroligt svårt att hinna med allt just nu, lite stressigt med andra ord! med det är lugnt! Snart kommer bloggen ifatt!
Igår fick min vän My en födelsedagstårta i förskott. En liten vit tårta fylld med vit choklad och jordgubb, mmmm.... Naturligtvis laktosfri! Tyvärr så sprack marsipanen lite så jag blev lite missnöjd... (apropå inlägget häromdagen om att aldrig mera misslyckas...) Men som sagt så är det ju faktiskt tanken som räknas, så man får tänka antar jag. Kul var det iaf att göra den!
Nu vankas det påsk, mys med familjen och kanske ett och annat påskägg till helgen... (hoppas, hoppas, hoppas!!!). Antagligen så kommer jag då inte heller kunna hålla mig ifrån bakningen så ska försöka lägga upp nån bilder då. Har en massa bilder nu som jag vill lägga upp men då kameran är i nya lägenheten så blir det inte riktigt av just nu.
Men den som väntar på något gott.... ;)



Här kommer lite inspiration till påsken iaf... ;)

Inga kommentarer: