tisdag 5 april 2011

Hårmodell.

En god vän ringde och väckte mig idag strax efter nio. Hon hade panik då hennes hårmodell för dagen hade hoppat av i sista stund och hon behövde hjälp akut. Har lovat mig själv att jag inte skulle färga och fixa mer med håret nu men vad gör man inte för en vän i nöd?
Så jag slängde på mig lite kläder och smink och for iväg. Det som skulle utföras var en "kreativ färgning"... Farligt tänkte jag men va fan! Man måste leva lite!
Det blev tre olika färger lite varstans i håret (egentligen säkert på väldigt väl uttänkta ställen men mitt special område är bakning och eventuellt lite pedagogik, inte frissör stuff...). Har ju varit hårmodell ett par gånger nu och varje gång har jag försökt vara öppen och modig med enda reservation att rött är BIG NO NO! Men som sagt, man måste ju leva lite så idag blev en av de tre färgerna rött.
Jag är inte missnöjd men det röda blev rött... ;)




Resultatet, va tycks?

Inga kommentarer: