lördag 16 april 2011

Jag kommer nog aldrig någonsin att bli vuxen... idag var jag och älsklingen på IKEA bland annat. Var runt och skulle fixa massa saker till lägenheten, dörrhandtag, toarullehållare, toaborste osv... Om ni inte visste så älskar jag IKEA. Kan lätt gå runt där ett par timmar och bara önska att jag hade råd att köpa precis allt jag ville och göra om hela lägenheten! Hade iofs vart lite trist att ha allt i IKEA hemma men det är kul att inredningsdrömma lite ibland. Så vi gick runt där och när vi kom till barnavdelningen så är det alltid lika kul att kolla in om de fått några nya gossedjur. Och hur roligt är det inte att de nu fått in en morot, en broccoli och ett litet smultron som gosedjur! Hur tänker Herr Kamprad? Roliga var de iaf, hade lätt köpt dem om inte Jesper strängeligen förbjudit det... Tråkmåns! Vem vill inte ha en broccoli i soffan!?




Inga kommentarer: