måndag 18 april 2011

Tanken som räknas...

Tack alla goa vänner som uppskattar denna lilla blogg! Roligt att höra... =)
Fick lite dåligt samvete idag för att det är lite lite bak här trots att tanken var att det skulle vara en bakblogg huvudsakligen så idag har jag faktiskt bakat!
Dock tänker jag inte berätta vad av den enkla anledningen att jag måste dra ut lite på de få tillfällen jag faktiskt bakar! ;) Nä, skämt och sido, det är helt enkelt bara hemligt!
Istället kan jag berätta om vad jag lärt mig av denna bakupplevelse. För faktum är att man lär sig något nytt varje gång man bakar, detkommer upp nya idéer om hur man kan förbättra sig till nästa gång och så där. Så vad har jag då lärt mig denna gång, jo! Att det är vansinnigt jävla tråkigt att misslyckas! Så fort man inser att man misslyckats så vill man bara lägga ner och börja om. Ut med skiten och gör om gör rätt! Tyvärr så gick inte det denna gången av mer praktiska skäl... (är ni nyfikna på vad jag bakat???) Så det jag lärde mig denna gången: Jag ska aldrig mera misslyckas!
Me so smart! =)



Inga kommentarer: