måndag 25 juli 2011

Rosa pajform...

Just nu drömmer jag om en riktigt fin pajform i keramik som ska vara rosa glaserad. Gärna en lite mindre sådan så att jag kan baka paj utan att behöva slänga typ hälften för att mina smala kompisar inte vill äta upp den (ja, känn er riktigt träffade nu allihop, mohahahaha...). Skämt och sido, är det någon som vet var man kan hitta en sådan till ett överkomligt pris? Gärna den, eller dem, upp till vänster på mitt vackra paint självporträtt, de hjärtformade.
Lovar att den som hittar en riktigt fin och lagom billig pajform får en valfri paj som tack!
Från det ena till det andra, var nere hos pojkvännens lillasyster på kakkalas innan. Det bjöds på hembakad pavlova med ton av blåbär på! Ångrar skarpt att jag inte tog bild på den så jag kunde lagt upp den här för den hade sannerligen platsat! För er som inte vet vad en pavlova är så är det en tårta med en seg marängbotten, på den ett lager luftigt vispad grädda och överst ca 2 ton blådär och ett par mynta blad. Smakade typ himmelrike! Ska absolut prova på att göra en egen sådan snarast möjligt! Ge mig ett tillfälle!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte smal så jag kan komma och äta paj närsom!!!!! :-) puss My ;-)