fredag 8 juli 2011

Kajak-weekend...

Både jag och pojkvänens lillasysters kille har fyllt 25 nu. I presnet av svärmor fick vi att vi allihop ska åka på en kajak-weekend i Götelaborg!
Jag vet att ni inte tror mig nu men det ska faktiskt bli kul! Det är inte alls min grej men you gotta love a challange! Så vi får se om jag överlever detta helt enkelt. I natt hade jag världens mardröm om småkryp och fladdermöss osm tagit sig in i lägenhete.... =S
Klockan är nu snart 9.30 så snart ska jag och Inger (svärmor) ta bilden och sikta mot Götet. Vi är de enda som är lediga idag så vi sticker upp före de andra. Första natten sover vi i stuga och sen blir det en natt i tält innan vi sticker hem igen. Där emellan ska vi förhoppningsvis lära oss att paddla kajak...
Eftersom jag tar varje ursäkt till att baka så blev det sega choklad cupcakes med mocha frosting till bilresan. Har de övriga tur kanske det finns kvar till dem också när de väl kommer upp ikväll! ;)


Inga kommentarer: