måndag 25 juli 2011

Egentid och chokladmousse...

Nu är klockan 01.08 och jag har precis svängt ihop en liten nattfika till mig och pojkvännen. Har kännt mig lite små krasslig idag så har sovit bort nästan hela dagen och är inte trött nu, typiskt! Eftersom jag är snudd på arbetslös och pojkvännen har semester så är vi uppe på nätterna och sover på dagarna dessutom, mycket ogenomtänkt men ganska skitsamma eftersom den svenska sommaren ändå inte blev av iår!
Hur som haver så har pojkvännen i alla fall varit lite små kinkig de senaste dagarna för att han får för lite egentid (datanördstid) så nu när han spelar lite datorspel med sin bästaste lekkamrat så passar jag på att svänga ihop lite chokladmousse och tända lite mys ljus i sovrummet för sen ska vi titta på lite serier som vi följer, hihi så överraskad han kommer bli! Fast det är han värd för han är faktiskt himla fantastisk trots att han är lite små kinkig ibland...


Försökte mig på en lite rockigare dekoration
med rosa glitter, silverkulor och en svart-rosa blomma...

Inga kommentarer: