onsdag 6 juli 2011

Födelsedag!

Hej hej!
I fredags fyllde jag 25 stora gamla och gråa år. Helt plötsligt är jag nu närmare 30 än 20 och rynkorna syns! Ja, ni tror mig inte men just nu ser jag ut som en gammal grå liten och rynkig smurf. Bara något mer rosa än blå...
Men skitsamma, jag är glad ändå! Därför försökte mig på att under extrem press och total idé torka baka en 25års tårta till mig själv. Gick åt skogen! Min gamla hederliga träkavel har svällt efter alla års diskning och kavling så nu gör han spår i marsipanlocken, tack för den du! dessutom glömde vi ta bild på fanskapet innan jag hade slaktat nyckelpigan... ja, bilderna talar för sig själva... Men jag har ju lovat att jag ska lägga upp bilder på mina misslyckanden med så here goes!


Så här ser den ut iaf...

Mitt på satte jag en stackars nyckelpiga i brist på annan fantasi....
(ja, jag vet att den är helt kladdig....)

I brist på annan fantasi igen så blidde det
lite snirklor och blommor...

Inga kommentarer: