tisdag 23 augusti 2011

7 sorters kakor...


Jag har en idé, eller kanske bara en fundering... jag vet inte ritkigt än...
Jag har ju haft min lilla blogg här nu ett tag och som det verkar så är där ju faktiskt en och annan som läser den med, tackar tackar! Så nu tänker jag ungefär så här; hmmm.... vad vill ni läsa om då? Och så tänker jag vidare lite så här med; vad vill jag egentligen att min lilla blogg ska bidra med? Och det jag kommer fram till då är väl ungefär det är; 1. Ni vill läsa om vad jag bakar (duh!). 2. Det ska vara nya saker med någon twist på ett eller annat vis. Och så slutligen då 3. Jag vill på något sätt få iaf en av er att prova något annat än kladdkakan nästa gång ni drar fram elvispen!
Så till idén då. Jag tänkte att jag skulle försöka göra någon form av miniserie här på temat "7 sorters kakor". Jag bakar 7 sorters kakor, en del klassiska, en del med någon twist och någon som kanske är ny för iaf någon av er... Vad säger ni? skulle det kanske kunna få er att för en stund dumpa kladdkakan och prova något nytt???

1 kommentar:

Jesper sa...

Får vi på jobb provsmaka alla 7 då? Kan försöka få alla att gå in och sätta betyg då :)