onsdag 28 september 2011

Första baket...

Så där ja! Då är oskulden för min älskade minimuffinsplåt tagen (jag ska sluta tjata om den nu...eller iaf försöka...). Det blev helt vanliga vaniljmuffins med vitchoklad ovanpå. Slog mig när jag gjorde dem att jag nog ALDRIG har gjort helt vanliga vaniljmuffins... Lite antagligen för att vanilj för mig betyder typ naturell eller smaklöst... Vanilj är liksom orginalsmaken på allt bakat typ. Sen lägger du i lite choklad eller liknande för att det ska bli roligt liksom. Vanilj är tråkigt! Är det inte så?
Jaja, nu är det gjort iaf! Så i tänkte jag överraska morfar med minimuffins med tråksmak, men han var inte hemma så kilade inom butiken och fjäskade för chefen istället, hihi!


Här är alltså tråkmuffinsen som chefen fick... 

och här är resten som fick följa med till kontoret i vanlig ordning...
(Och det är elefanter och inte bilar! Erik och Erica elefanter!)


Inga kommentarer: