måndag 26 september 2011

Minimuffins...

Igår var det lycka! Inte bara för att lilla charmtrollet William var här och förgyllde en solig söndag utan även för att jag igår äntligen fick köpt något som jag önskat mig lääääääänge!
Cupcakes i alla ära är huuuur söta och gulliga som helst, men om man då gör dem i miniformat så blir de ju typ dubbelt så söta. så därför har jag varit på jakt efter en minimuffins plåt! Dock är jag student så jag vill inte betala hur mycket som helst för den (till exempel 359 hutlösa kronor som de kostar på triangeln...). Jag har hittat en plåt på nätet som kostade 159:- vilket kändes ganska överkomligt ändå men så är jag ju inte så sugen på att beställa den från nätet för då har vi det där med väntan igen.... BOOOOORING!
Så ni förstår nu min lycka när jag igår äntligen fann en plåt för (fanfar!!!) 79:-! Kan ni fatta!? i köksbutiken på triangeln tar de 359:- och nu hittade jag en för 79:-! Det är Lycka!
Så nu, mina vänner, nu ska det bakas minimuffins så det slår härliga till!


Min fina plåt och några nya formar...

2 kommentarer:

Villa Lugnet sa...

jag har länkat till din blogg i min ;-)

Villa Lugnet sa...

Var har du köpt plåten? :) jag vill oxå ha!!!!