torsdag 15 september 2011

Drömmar om drömmar...

Igår var det onsdag för er som missade det... Att det var Idas namnsdag behöver jag antagligen dock inte påminna er om eftersom vem skulle kunna glömma det!? Inte jag iaf så påmind som jag blivit redan en vecka innan... Så, igår var stora dagen då en något missnöjd Ida hade namnsdag. Missnöjd då hon drömt att jag bakat kakor till henne vilket jag tyvärr inte hade... Ida hade dräldigt rörigt när hon berättade så jag vet inte riktigt hur det var egentligen men vad det än var så var det väldigt detaljerat och fint det jag hade gjort.
Så i vilket fall som hellst så tänkte jag att har tösen nu drömt att hon skulle få kakor så måste hon ju få det. Man vill ju inte vara den som gör så att drömmar inte slår in... ^^
Så jag bakade, mycket passande, drömmar till henne som hon fick idag. De blev inte lika fin som de jag bakade sist men de smakade iaf betyyyyyydligt bättre! Och det vet jag för vi mumsade i oss nästan alla när vi satt i biblioteket och "pluggade" (läs: spelade wordfeud....) idag! 

Sötaste Ida