fredag 10 februari 2012

Nytt år, ny stil...

Hej allesammans!
Förlåt att bloggen legat nere så länge, har fått höra av många saknat den... =) Det gör mig så himla glad att höra att folk faktiskt tycker den är lite rolig att följa! 
Anledningen, eller snarare anledningarna, till att den legat nere är allt från tidsbrist, julstress, idetorka till att jag kort och gott tröttnade på allt bakande där ett tag. Ett tag kändes det som att jag bara bakade för bloggen och sen slängde allt... INTE ok!
Men nu är jag iaf tillbaka, LITE! Uppdateringen här kommer nog aldrig bli som på Bakemyday eller Badbakeday som är de bästaste bakbloggarna som finns (enligt mig). Så söker ni konstant uppdatering och inspirerande idéer så kolla in där istället!
Så nu är det nytt år och ny stil som gäller för bloggen här!

Bjuder på en bild på mina pepparkaksrumpor från i julas...

Inga kommentarer: