torsdag 10 november 2011

Marshmallow-kladdisar...

I'm baaaaaaack!!!!
Wohoo! Nu ska jag återigen bli jätte duktig, hur många gånger har jag lovat det nu....? =S
I vilket fall! För en vecka sen åkte jag och sambon iväg för att fira min 25års dag. I somras fyllde jag nämligen 25 och då fick jag en roadtrip med natt på ett spa hotell i Tylösand i födelsedagspresent. Nu var det då äntligen dags och vi hade bokat ett paket som hette ros och bubbel... Mys var det! Efter det körde vi vidare till Göteborg och hälsade på hans lillasyster som flyttat dit nyligen, mycket trevligt!
Eftersom detta innebar ett par timmar i bilen så beslutade jag att jag skulle baka färdkost så klart! Nu fick vi iofs inte med oss färdkosten och när vi kom hem var de alldeles hårda och torra så då var de bara att slänga men i alla fall! =)
Det blev godismuffins med marshmallows i mitten, goda var det iaf! =)
Jag använde världens bästa recept om man är sugen på kladdiga chokladmuffins med lite krispig yta....mmmm....
Vill ni ha det? ;)


Mums...

Inga kommentarer: